Hardwary DACowe, kolejny dobry zakup.

Poluje na CD Playery z DACiem który maliniarza interesuje.
Kupiłem dzisiaj (a właściwie wylicytowałem – w cenie tak niskiej że się nie przyznam) CD philipsa i dosłownie kumulacja zajebistości proszę Państwa:

– laminat , nie jest jedna wielka płachta tylko bloki funkcjonalne (no prawie)
– miał być TDA 1541 … ale go nie było , no i zonk
– ale chinche oraz op-ampy oraz wzm słuchawkowy były na jednej osobnej płytce, co mnie bardzo ucieszyło
– na tej samej płytce zamalowany lakierem stał też z boku 8 pinowy scalak. Tak, tak jak trafienie w totka, TDA1543 ! (I2S) Tyle wygrać ! 🙂 czyli jeden funkcjonalny kawałek na zgrabnej płytce z DACiem, oraz opampami . Dosłownie niebo.
– nie wspomniałem że laminat jest genialny (kiedyś się starali), bo dwustronny ale wierzchnia część nie ma ścieżek tylko całość jest ekranem. Miód dla „audiofila” (za którego się nie uważam)
– analiza schematu wykazała że aplikacja opamp jest dokładnie taka jak mi się marzyła (Grundig ma odrobinę bardziej pokomplikowaną a chce ten stopień odtworzyć w swoim projekcie)

za chwile siadam i podłączam do maliny co by mieć pewność że to cudo żyje

EDIT: Oczywiście całość zagrała od „pierwszego kopa” , dumny jestem z zasilacza dla sekcji analogowej, sam skleciłem oczywiscie także analogowe trafo i komplet 7815 / 7915 (łącznie z wiekowym trafem od ZATRy). Jestem wstrząśniety że wzmacniacz odkręcony na 90% mocy i kiedy pauze wciskam nie słyszę ni szumu ni brumu 🙂

IMG_20150109_003410 IMG_20150109_003906 IMG_20150108_121333

Hardwary DACowe, kolejny dobry zakup.

Skomentuj

