PC Decrapifier

Czasy mamy takie iz kupując laptopa , niemal skazani jesteśmy na system operacyjny Windows – co jeszcze samo w sobie straszne nie jest. Natomiast straszne dla mnie , (i nie tylko) jest to iż muszę poświęcić nawet i dwie godziny aby posprzątać to co „za darmo” dostajemy w komplecie na dysku.
Mówię tu o 30 dniowych CyberLink playerach, Office-ach, i innych Nortonach… Z reguły robię backup sterowników (o tym tez napiszę) i decyduję się na czystą instalację Osa.
Wczoraj przypomniało mi się narzędzie, którego już kilka razy używałem i bardzo sobie chwaliłem, ale skleroza zrobiła swoje. Ku mojemu zdziwieniu program nadal jest rozwijany i działa doskonale ! Zatem jeśli nie przeszkadza Ci język ang oraz chcesz jednak oczyścic kupiony komputer bez ponownej instalacji, to zdecydowanie polecam Ci ten >>> program !

PC Decrapifier

Skomentuj

